onsdag 12. mai 2010

Frisk luft er topp!!

I dag har jeg og lillebror vært ute og luftet oss, været er flott og temperaturen ikke noe å klage på:)
Målet for turen var en tur på "hytta",
sitte der å høre vannet fosse forbi
På vei hjem....lå kameraet i vesken under vogna, men med noen få raske,
dog veldig stille beveglser kom det opp, 
og fikk fanget denne flotte typen....
før den la på sprang! Det er nå jeg innser at jeg skulle hatt 
en annen linse til kameraet mitt...
Fortvilt er det at også andre har vært på tur, men med helt andre 
hensikter... Toppen av frekkhet!

4 kommentarer:

  1. Ser ut som en fin tur!
    Men det er helt utrolig at folk kan få seg til å kaste sånt i naturen...

    SvarSlett
  2. Ja det var en flott tur:) Veldig utrolig at de bare kaster det slik, det er jo like mye arbeid å kjøre det til levering, gratis er det også.

    SvarSlett
  3. En härlig fototur du varit ute på idag!
    Sååå fina bilder, och vilken lycka att få fota ett rådjur :)
    Tack för titten hos mig, välkommen tillbaka.
    Ha de gott!
    /Maria

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)