fredag 19. april 2013

Adios!

Vel da har jeg innsett at bloggen og jeg har kommet til The point of no return. Vi vet alle at det kan være en stri tørn å blåse liv i gamle glør, og det er akkurat det jeg sliter med nå, jeg klarer ikke å finne motivasjon for å fortsette. Kanskje kommer jeg tilbake i bloggverden igjen, men ikke med denne bloggen her, denne er for fastkjørt i forhold til mitt egentlige jeg;)  Ønsker å takke dere alle for følget gjennom en lang tid og ønske dere en riktig fin vår!


TAKK!!!

1 kommentar:

  1. Hallo Veronika
    Es ist schön etwas von dir zu lesen, aber ich weiß auch wie wenig Zeit für das Bloggen bei so viel Arbeit im Haus und Stall zu machen sind.So ist es in Ordnung, wenn du nicht mehr die Lust zum Schreiben hast, das verstehe ich sehr gut.
    Danke , dass du uns einen kleinen Einblick in euer turbulentes Familienleben gewährt hast!
    Viel Gesundheit eurer Familie und viel Glück im Stall wünscht dir Wilma

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)