søndag 22. august 2010

Sier du det?!

Denne ukens bokstav er 

S


Det er jo enkelt, jeg kan jo skrive side opp og side ned om den flotte sommeren vi har hatt, der regnet har silt ned og gjort oss skjortebløte mang en dag, mens vi alle har lengtet etter sommeren og nynnet på en liten sang:

Sol sol, kom igjen.
Solen er min beste venn.
Vekk med skyer, paraplyer.
Hold nå opp å regne.

Sol sol, kom igjen.
Solen er min beste venn.
Varm meg her, og varm meg der,
og varm meg alle steder. 

Nei da, jeg bare skøyer;) Jeg skriver heller om noe som er så mye bedre, er jeg ikke snill?!


Slik som denne skjønne sommerfuglen som satt så fornøyd på en gul blomst.


Og så snudde den seg, og da var jeg snar til å få tatt et bilde av den fra den siden også


Lillebror er så lett å ta bilder av, han er jo så skjønn og så syns han det er så gøy å bli fotografert, og enda mer gøy er det når han får med seg lekekompisen sin på bilde også! Verre med de to andre, de smiler sjelden for det er mere gøy med ablegøyer;)


Hvem sendte en sulten gutt til sengs???? 


stengt port?! Får jeg ikke ned i kjelleren? søren å!!

Vel dette var siste bilde for i kveld, kos dere videre på deres surferunde, titt gjerne innom flere S-innlegg her:)

Ønsker dere alle en riktig superduper søndagskveld!!!!

3 kommentarer:

  1. Ham lillebror må du sandelig også gerne vise mange flere billeder af, for han er virkeligt skøn.
    Men det er dine jenter altså også, kan du hilse fra mig og fortælle.

    Ha' en trevlig dag :-))

    SvarSlett
  2. Herlig godklump!! Se sommerfuglbildene dine er kjempfine!!

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)