søndag 14. juni 2009

Skal det være en liten søndagskaffe?


I dag tenkte jeg å by dere på en kopp kaffe når dere stikker innom, så bare sett dere ned og nyt den! Håper den ikke er for varm, om den er litt i sterkeste laget er det fløte i fløtemuggen:)

Dette kaffeserviset- blandt flere- skulle min mamma kvitte seg med, så da tok jeg det! Til daglig står det på skjenken i spisestuen til pynt- og samler litt støv... Syns det er for flott til å stå stuet vekk i ett skap.

Blir nok en stund til neste oppdatering, for i morgen kommer lillebror:) Ønsker dere alle en flott søndag!

2 kommentarer:

  1. Så fint og nostalgisk servise.

    SvarSlett
  2. Å så skjønt servis! Da jeg var barn hadde min mormor helt lik engel til den som du har. SÅ kjempesøt!

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)