onsdag 8. juli 2009

Hentesett med riktig innhold

Har vel ikke vist frem hentesettet jeg heklet skikkelig, men her er det altså. Jeg heklet den minste størrelsen, og vi har enda mye å gå på i lengden. Har fått masse kommentarer på dette settet, og det merkelige er at omverden tror at damer tidlig i 30-åra trolig ikke kan hekle men at de helt sikkert har fått sin mor til å hekle slik som dette.... MEN ikke denne dama nei;)

Ellers går dagene til masse kos og ingen strikking eller hekling. Men i morra skal jeg kjøpe meg mere garn for å få fullført den rillejakka som jeg begynte på for ei god tid tilbake, gikk tom for garn når det gjensto 4 omganger, typisk! Og så har jeg tenkt å kjøpe garn til pingvindressen fra Dale garn:)

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Nydelig liten prins.Heklesettet er lekkert.Kjekt at han kan bruke det en stund.Kos dere:)

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint sett på en søt gutt! Bruk mye tid på kos og familie framover, det fortjener du :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)