tirsdag 18. august 2009

Djevelluer


Lillebror fikk seg djevellue når han var født, denne begynner nå å bli litt liten, så derfor måtte jeg strikke en ny. Og når jeg først var i gang, strikket jeg likesågodt to:) Kjekt å gi bort noe hjemmestrikket. Har strikket disse to i garnet jeg fikk fra Strikkejenta, og etter å strikket to er jeg sikker på at jeg enda har nok igjen på de to nøstene jeg har brukt til å strikke enda to:) Mønster på disse kjekke luene som strikkes på rundpinne finner dere hos Gro. Har planer om å strikke enda flere, men akkurat nå er det rosa sokker som må bli ferdig.

2 kommentarer:

  1. takk for besøk i bloggen :) Alltid kjekkt!
    Flotte luer, har tenkt på de jeg også, skal jo bli tante igjen så da må jo det jo strikkes litt!
    ha en flott uke :)

    SvarSlett
  2. Flotte luer.Har de på listen min.Venter bare på svar om vilken farge jeg skal strikke i:)Ha en kjempeflott dag:)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)