torsdag 17. september 2009

Lenge siden sist

Filler'n tiden går så fort, og nå har jeg vært hjemme alene med barna i 14 dager, og dermed ble det lite blogging. Men skal prøve å være flink nå fremover;) Har vært litt usikker på hva jeg egentlig vil dele med dere, vil jeg være en mammablogger eller vil jeg blogge kun om ett tema for eksempel det jeg lager fra tid til annen... Etter litt tenking har jeg funnet ut at jeg deler det jeg føler jeg kan dele, og tier om det jeg vil ha for meg selv. Uansett så blir jeg nok en mammablogger, interiør, mat, hobby, opplevelser, hverdagsglimt og historier er alle temaer som kommer inn under dette:) For jeg syns jo det er litt godt å dele av vår hverdag med dere også da;)


Mandag kom det bud på døra vår, med disse flotte rosene. Hvorfor lurer du kanskje på... Jo jeg hadde bursdag, og da hadde mannen bestilt disse for å overraske meg! Jeg er heldig:) Ble forresten vekket av Wake Up call fra 1FM Molde klokka 0715..... Typisk at den ene venninna mi gjør sånt mot ett beskjedent lite vesen som meg, hehe. Er jo koselig og da:) Hørte ikke selv hvordan det ble på radioen, men det ble sikkert fælt, hehe. Det koselige var at det ble marsipankake på meg, så jeg og jentene hadde kaffeslaberas sammen med min søster Kokodille/ Super supermamma og hennes små jenter.

Ellers så har jeg latt rot være rot, og heller kost meg med lillebror den siste uka, gått turer og prøvd å finne ut hvordan jeg skal lage invitasjonene til barndåpen. Tror jeg har bestemt meg nå, så nå er det bare å sette seg godt tilrette på kontoret og kose seg med saks, kniv, lim og papir.

Ønsker dere alle en fin torsdagskveld! Klem Veronika

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)