fredag 23. oktober 2009

Denne uka har jeg....

Strikket to luer, og den tredje er litt over halvferdig:) En MFK lue til ei som spurte så søtt, var først på pinnene. Bommet litt med teksten, men slik er det når man strikker uten mønster. Viktig å vise hvem man heier på i disse cupfinaletider!! Krysser fingrene for seier til det blå laget 8. november XXXXX:)


Den andre lua som ble til denne uken, var denne søte snuppetuppluen, lillebror stilte villig opp som prøvedukke. Den er ikke ment for hans hode altså bare så det er sagt;) Brunt og rosa sammen er faktisk kjempeflott syns jeg!



Den tredje lua er faktisk til meg selv, men den strikkes i tynt garn og med flettemønster, så den tar litt mer tid.


Følg med på bloggen min i løpet av helga, kommer noe spennende info altså;)

God helg til dere alle!

1 kommentar:

  1. En koselig blogg du har :) Takk for titten :) Ønsker deg ei riktig god helg :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)