lørdag 10. oktober 2009

Ferdig med invitasjonene til dåpen



Nå er snart alle invitasjonene levert, så da kan jeg trygt vise de fram. Har glemt å ta bilde av alle...husken er omtrent som en liten gullfisk for tiden;) Ikke to er like, selv om noen er nesten lik. Syns det er kjempekjedelig å lage mange eksemplar av det samme. Kjøpte meg nylig en Martha Stewart puncher med tog, og den er ganske søt! Enkel og grei å bruke, og resultatet blir kjempefint. Skal nok kjøpe meg flere punchere, for dette var dekorativt:) Så mine kjære som leser her, hint, hint;)

Ellers så er høstferien "nesten" over, og vi har endelig fått fint vær. Våknet til en strålende dag her i dag tidlig, sol til og med!! Nattefrost hadde vi også hatt, men det gjorde vel sitt til at vi fikk fint vær hele dagen! Så når jeg og Vinni-Amadeus var ute og trillet, måtte jeg ta kanten av gangveien i bruk av frykt for lårbeinsbrudd, hehe. Kan ikke risikere å falle nå som jeg snart skal være eneherskende i heimen:) Krysser fingrene for nok en nydelig dag i morgen, for det er så godt å komme seg ut å trimmet.

Ønsker dere alle en fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)