søndag 6. desember 2009

2. søndag i advent

Dagene frem mot jul, er de kortere enn dagene ellers i året? Ikke vet jeg, men tiden flyr avsted....mulig det er jeg som er så avslappet i forhold til resten av verden og derfor opplever tiden annerledes, men stre ;) Her koser vi oss i alefall. Kokosmakronene som ble laget forrige søndag er så å si oppspist, og kakekaninene formerer seg slettes ikke som kaniner flest, så der og begynner vi å se bunnen....i den ene boksen i allefall:) Litt var det i allefall mulig å få smake også i kveld.
Ellers så holder lillebror på å få tenner så han er sur sånn innimellom, og toppen av det hele så reagerte han på den ene grøttypen han fikk servert... Dermed ble det ekstremt mye vasking av klær denne helga. Stakkars lille prinsen min:(Min kreative side fungerer meget godt for tiden, det gjør også min symaskin- heldigvis! Så i tillegg til gardinene til Furtebua, har jeg i dag sydd ferdig forkleet mitt:) Fikk stoff fra KariA her tidliger i høst. Nå må vel julebaksten gå som en lek fremover vel?!


Til dere heldiggrisene som ble vinnere av en liten førjulsgave fra meg, pakkene er nå underveis:)

Ønsker dere alle en flott kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)