onsdag 16. desember 2009

Ett lite livstegn fra denne kanten


Så tenner vi et lys i kveld
vi tenner det for glede.
Det står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi et lys i kveld,
vi tenner det for glede.

Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi to lys i kveld,
to lys for håp og glede.

Så tenner vi tre lys i kveld
for lengsel, håp og glede.
De står og skinner for seg selv
og oss som er tilstede.
Så tenner vi tre lys i kveld,
for lengsel, håp og glede.

(Inger Hagerup)

Lillebror har vært forkjøla i det siste, og veldig mammadalt. Vi har vært inne, prøvd å ryddet og gjort unna litt fornuftige ting foran julehelgen. Men vi har litt lite energi begge to siden vi ikke sover så godt som vi burde.... Trøster meg med at det blir jul likevel. Nå gjenstår kun ett par pakker, resten er i boks. Tok en kjapp tur innom Arbeidshuset i går og fikk unna en del gaver der. Jeg blir nok ferdig i løpet av uka med de som gjenstår. Uvant for meg å ligge på etterskudd, bruker omtrent alltid å være ferdig før desember begynner. I går og i dag har jeg bakt krumkaker, kolakaker og en ny porsjon med kokosmakroner:) Nam-nam:)

Håper dere alle er friske og raske, og har bedre kontroll på førjulstiden enn meg:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)