tirsdag 9. februar 2010

Ny lue, enn så lenge

Her i huset foregår en intens kamp om å beholde luen, den ene etter den andre forsvinner før jeg vet ordet av det. Heldigvis forsvinner de ikke for godt! Det er bare prinsessene som rapper de. Så etter at den forrige lilla forsvant- ja dere merker dere vel at min turkise periode gikk over i lyseblått før den nå er kommet over i lilla;) Denne Sikk-sakk-lua er strikket i Easy, og mønsteret er mitt eget. Den er også baggy, for det er visst litt mote nå, hehe. Nå kan jeg vel bare si som sant er at jeg kommer nok ikke til å beholde denne her så lenge heller, kampen om denne er allerede i gang og jeg er lovet å få den andre lilla i bytte!

Ha en flott tirsdag:)

2 kommentarer:

  1. Flott lue ;o) Er jo hyggelig at det er "kamp" om luene..;o) Betyr jo at de liker det du produserer.

    SvarSlett
  2. Er det ikke koselig at det en strikker blir revet bort nesten før det er ferdig.
    Den kaka di fikk jeg lyst til å stikke fingeren under og smake litt på.

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)