torsdag 25. mars 2010

Om jeg bare hadde...


I dag er en slik dag hvor jeg gjerne skulle hatt en tryllestav med magisk kraft... Dessverre så har jeg ikke det og må nok derrfor gjøre det beste ut av dagen. Har tatt masse bilder som jeg skulle lagt ut, men så var det den tiden da. Og i tillegg så vimser jeg litt frem og tilbake og undres på om jeg skal lage en ny blogg hvor det er mulig å følge oss i den prosessen vi har foran oss det året som kommer. Vi er nemlig i gang med å bygge nytt fjøs, og det vil komme til å ta mye av oppmerksomheten min i tiden som kommer. Skal komme sterkere tilbake i løpet av dagene som kommer:)

1 kommentar:

  1. Skulle gjerne hatt en slik i en jeg og i dag:-)

    Tusen takk for hyggelig hilsen!

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)