fredag 26. mars 2010

Tid for Give away

Nysgjerrigheten min er fortsatt like stor som den var før jul, så derfor spør jeg: 

  Hvem er du
 
Så om de som er innom her og har lyst å røpe hvem de er, legger igjen en liten hilsen i dette innlegget frem til 1. mai. Som takk skal de få være med i trekningen av en gave fra meg. Hele to pakker blir det, en rosa og en blå! Skal heller ikke se bort fra at jeg slenger på ei gave til om det blir stor respons;) Så her er det i allefall TO vinnere!

 Syns du dette høres spennende ut? 

Har du lyst til være med i trekningen, så vet du hva du har å gjøre:) Jeg håper i allefall at det skal bli spennende og at mange vil være med! Gavene kommer fra Kokodille

Jeg blir også veldig glad

Om du skriver litt om det på bloggen din. Kopier gjerne bildet mitt om du vil:)


17 kommentarer:

  1. Klart jeg vil bli med, jeg deltar i en annen give away også hvor premien kommer fra nettop krokodille.. (: Mye flott der..

    Skal få inn noen ord om denne giveawayen i et innlegg på bloggen min en dag. (:

    Ha en fin dag og riktig god påske.
    Klem

    SvarSlett
  2. jeg ser innom bloggen din stadig vekk:) Blir gjerne med i trekning jeg:)

    SvarSlett
  3. Jeg er jo også her støtt og stadig, koser meg med vakre bilder og skjønne anekdoter.

    Fletter nok inn give-away'en i et innlegg så fort som mulig også, dette er jo morsomt og med flotte premier fra en fin nettbutikk:)

    Ønsker dere alle en nydelig påske:)

    Klem fra Izabelle

    SvarSlett
  4. Give away er alltid kjekt :-) Jeg kikker innom med ujevne mellomrom, men ikke alltid like flink til å si fra. Men nå har du et ansikt på en usynlig gjest.
    God påske

    SvarSlett
  5. Er innom for å ønske god påske, og mens jeg leste bloggen så kom jeg over denne giveawayen og den må jeg jo slenge meg med på. Utrolig søte kleshengere :-)

    SvarSlett
  6. Jeg blir også gjerne med.Har ikke egn blogg men legger igjen mailadressa mi. Du har en fin blogg, og nydelige unger. Skal prøve knekkebrødoppskrifta di.

    Hilsen Fama anihaarb@online.no

    SvarSlett
  7. Hei:-) Jeg er innom for å ønske deg God påske, og blir gjerne med i trekningen. Syns du har en veldig fin blogg.

    SvarSlett
  8. Hei!

    Koselig blogg du har! :-) Vil gjerne med i trekningen - og kommer på besøk flere ganger, for her trives jeg! :-)

    SvarSlett
  9. Hei :)

    Jeg er gjerne med på give awayen din :) Er jo innom nesten daglig for å se etter oppdatteringer!

    klem, christel

    SvarSlett
  10. Hei..
    Slenger meg på giwe awayen din og håper eg blir den heldige:o)
    Ha en fin dag.

    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg vil også være med på give awayen din ;-) Første gang jeg er innom deg og slenger meg med som følger av bloggen din. Koselig blogg og flotte bilder! Håper du får en fin uke!

    SvarSlett
  12. Blir med her jeg og :)
    Utrolig søte kleshengere :)

    SvarSlett
  13. Kjempekoselig konkurranse. Blir gjerne med i den blå delen av konkurransen din :)

    Har skrevet om giveawayen på bloggen min.

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  14. Jeg blir gjerne med på giveawayen din jeg! :)

    Ha en fin dag!

    Klem, cecilie
    bondekona fra Listalandet

    SvarSlett
  15. Hei:)

    En stund siden jeg har vært innom bloggen din nå, men jeg er følger av den fine bloggen din:)
    Når man er mor for første gang til ei lita tulla på syv uker, blir det ikke så mye bloggetid alltid:S
    Men jeg elsker å blogge, og ville ikke vært det foruten:)
    Krysser fingrene for en rosa premie:)

    De fuglehusene dine var bare helskjønne:):)

    Klem LykkeLise

    SvarSlett
  16. Har nettopp "rota" meg inn hit, eg! Ave på ES og Eva på fb...
    Eg må seie at eg er kjempeimponert over bloggen din - og ditt tilvere generelt, for eit overskot!

    Eva

    SvarSlett
  17. Hei!!
    Klart jeg blir med på trekninga di...:) Har linket deg på min blogg!! Kjempe flott blogg du har:) Håper du besøker mine blogger også, det hadde vært koselig!!
    Ha en fin kveld!

    Klem Elin

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)