fredag 21. mai 2010

En dag i farta

Hver dag er en gave, og hvordan den blir er det opp til oss selv å avgjøre! Dagene med lillebror er aldri rolige, her er det fart og spenning dagen lang. I dag har vi vært ute heeeeele dagen, ut klokka 8 for å sykle sammen med jentene til skolen,og så hjem for å prøve å gjøre husarbeid...vel det ble lite gjort, men dagen min er ennå ikke over;) 

Klokka 11 er det sovetid, og i dag sov lillebror godt ei god stund, men så våkna han og da var det bare å trille avgårde i håp om at han sovnet til igjen siden han bare hadde sovet litt over en time, sang hele veien til skolen og sovna på vei hjem da sola gjorde at han måtte klipe igjen øynene;) I kveld klokka 19 gikk vi inn, da hadde vi kun vært inne og spist og tatt bleieskift! Håper vi har flere sånne herlige dager i vente!!
Vil du ikke fremover, så skal jeg hjelpe deg jeg!
Å, var det noe galt kanskje?
Heldigvis er pappa en liten grillkonge, i allefall wanna-be, så vi har stor grill!! Perfekt for gjemsel:)
Men mamma, hvorfor denne planken? Jeg vil ned!
Sand er gøy! Men lillebror er fornuftig, fint lite sand havner i munnen:)
Så var dagen over og det var på tide å gå inn igjen, 
bare jeg hadde kommet meg over denne dumme planken!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)