søndag 30. mai 2010

Kreative sysler

Forleden kveld fikk jeg ei dille. Fant et bilde av en liten pose som jeg syntes var flott, og som jeg fikk lyst å lage, og før jeg visste ordet av det var en blitt til 4,5. Gikk nemlig tom for garn midt i en pose, slik går det når man blir ivrig, hihi. Oppskriften fant jeg inne hos Lille Rosin, som har vært så snill å dele et mønster hun har laget.
 Posene er kjempeflotte å bruke til oppbevaring av UNO kortene som til en stadighet ligger å slenger på spisestuebordet. Nå skal jeg lage flere, for dette må da være flotte poser til smågaver! Jentene har allerede bestilt seg noen som de skal ha til pynt på rommet sitt, rosa var det noen som hvisket;) I tillegg må jeg ut og kjøpe silkebånd, sånt finnes ikke her i huset, enda jeg er sikker på at jeg kjøper innimellom.... mulig jeg hører de rope fra Barbieeskene om jeg hører riktig godt etter;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)