mandag 28. juni 2010

Natusan® first touch!

Vi buzzer jo her i huset, altså prøver ut saker og ting for å finne ut hvordan vi opplever dem. Og nå har vi fått muligheten til å prøve ut babyolje og badesåpe til Natusan. Gleder oss til å prøve den og se hvordan den føles på lillebrors myke babyhud:)

Opppdatering: Vi er ganske så fornøyd med babybadet, endelig noe som ikke tørket ut huden slik en annen variant fra Natusan gjorde. Og oljen har vi også prøvd, både liten og stor, inne og ute;) Babyolje er også kjempekjekt å bruke før, under og etter at man har malt med oljemaling, for da slipper man å få malingsflekker! 

Har du hørt om Buzzador før? Vil du vite mer, så send meg en mail eller spørr i vei:)

1 kommentar:

  1. Ikke vet jeg hva buzzer er? Ble litt nysgjerrig.... Selv om jeg ikke har barn ennå sverger jeg til natusan babyolje, huden blir bløt og god med noen dråper olje i badevannet. Kan virkelig anbefales til voksne også :-)

    Roniken :-)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)