lørdag 10. juli 2010

Noen har hatt fest...

og jeg var hovedrett!

Hver kveld før jeg legger meg må jeg smøre inn mine flotte hvite bein med myggspray, ja jeg tuller ikke! Viss jeg ikke gjør det, så våkner jeg slik som dette, og det er ikke godt. Våkner om natten og klør som bare det. Men de to andre som tilbringer natten på samme rom som meg, de har ikke ett eneste myggstikk! Er virkelig mitt blod så mye mere attraktivt enn andres?! Ikke skjønner jeg. Det eneste jeg vet er at jeg i løpet av natten så smyger jeg beina utenfor dynen, og det er det dummeste jeg gjør, å få myggstikk mellom tærne er slettes ikke godt. Så nå har jeg to valg, enten kjøpe myggnetting å ha foran vinduet eller prøve å ha beina godt innsmurt - under dyna.

Ha en myggfattig sommernatt alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Ser nesten ut som mine bein det der... Hater mygg!

    SvarSlett
  2. Ja, og dette var fra en god dag. Nyspist ser jeg ekstrem ut...

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)