mandag 9. august 2010

Det ene tok det andre.....


Er ikke vi damer litt komiske? Det males og flyttes om, ikke en gang katta kan ligge der den lå sist den var inne. Det fikses og trikses til enhver tid. I løpet av ei uke kan mye skje rundt omkring i det norske hjem. I følge Emmeline er vi visst litt av noen male/fikse damer.... (Regner med at de fleste kjenner til herlige Emmeline, hennes blogg er virkelig verdt å lese, gjerne en dag humøret er på bunn- hun er digg!!) Vel, jeg skal ikke si henne i mot, slettes ikke, jeg er faktisk enig. 


 Men kanskje er grunnen at vi heller pusser opp en del av våre gamle møbler i stedenfor å kjøpe nye, kanskje er vi egentlig fornøyd med formen på skapet, men ikke fargen. Slik er det i allefall her i huset...


Mitt brune interiør er nå i ferd med å innta et nytt liv som hvite herligheter! Og hvilket arbeid *dåne* Trøsten er at det bli riktig så lekkert:) Egentlig hadde jeg lyst å ta det meste, men så tenkte jeg egentlig å begynne med dette gamle skapet....vel med brun hylle over var det bare og ta den også. Også var det den ramme som hang like ved da.... Ja, resten kan dere kanskje tenke dere;)


Riktig lekkert blir det den dagen noen forbarmer seg over dette monsterskapet.....


Så i noen dager til lever vi i et kreativt, men dog veldig kontrollert kaos her i huset. Det sies at når katten er borte danser musene på bordet, vel, vel, mulig det;) Som de fleste kvinner vet så er det enklere å be om tilgivelse enn tillatelse, og hva interiør angår...gubben har intet han skulle ha sagt, har han vel;) For gjort er gjort, og det som er kommet på veggen blir hengende (og malt)!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)