lørdag 28. august 2010

Måneskinnsgutten


Her kommer bildet av den minste kalven vår, er han ikke søt? Og som dere ser, måneskinnet speiler seg i hans øyne;) (bildene mine ble bare sånn...brukte funksjonen" Kjæledyrportrett" mulig kalven var for stor til det, hihi)


Så skjønn, og så fotogen! Bare så synd det er en okse, altså kjøttdeig og biff på fire føtter....



"Tar du bilde av MEG?!!!"   
Skulle nesten tro at den svarte kua sier det på dette bildet. Kua har navnet Kiara..... Jentene har hatt det gøy opp gjennom årene når de har funnet navn til disse kyrne. Mamma'n til denne kua heter Klara, så når jeg "krever" at kvigekalver skal få navn som rimer på mamma's navn, så blir det noen ganger morsommen navn de får. Men Kiara klager ikke altså for hun vet at hun er blandt de heldige når det gjelder navn;)

1 kommentar:

  1. Nøøøj hvor er han sød. Dejligt at du viset et billede af ham. Og ja, så skal han ende sine dage som kødfars, men sådan er jo livet også og jeg syns det er en dejlig tanke at nogle kalve hos nogle landmænd er blevet fotograferet og beundret inden de bliver slagtet :-))

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)