onsdag 25. august 2010

Nattevandring


I går kveld like før jeg skulle forlate sofaen og innta horisontalen i min lune seng, så begynte det å bråke i fjøset....


Snill som jeg er så gikk jeg selvfølgelig for å sjekke hva som sto på.... Blir jo ikke bråk uten grunn når 
klokka nærmer seg midnatt.


Og siden det var fullmåne så var det jo like greit å få sjekket, for jeg aner jo ikke om vampyrer liker kyr 
eller ikke selvsagt;)


Men så viste det seg at det var en kalv som var på vei ut i måneskinnet, fullmåne = fødsel sies det, og det stemte i går kveld. 
Så da ruslet jeg stille inn og vekket gubben, for jeg selv skulle prøve å ta bilder av månen. 
Snill og grei som alltid;)

Har brukt mitt 55-200 objektiv, og ikke noe form for stativ (notat til meg selv: husk og kjøp stativ!), og så prøvd diverse innstillinger.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det forunderligt at køerne vækker dig midt om natten når der er en ny kalv på vej :-))

    Meget meget flotte billeder du har taget af månen. Det er lige sådan noget jeg ikke kan med mit lille kamera :-))

    Opfordring: et billede af den lille ny .....

    SvarSlett
  2. Såå flotte bilder -vil jo se kalven også.. hihi..

    Gratulerer med vel overstått feiring av snuppa deres. -søt hun er!

    God natt.
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)