fredag 13. august 2010

Q

Noen ganger står man virkelig bom fast, og så var "nesten" tilfellet når jeg oppdaget at denne ukens bokstav på ABC-temabloggen var

Q

For som vi alle vet, så er jo dette en lite brukt bokstav i vårt skriftspråk, men hos engelskmennene derimot er den mye mere brukt! Så da var det vel ikke så vanskelig likevel, for hva er det vi har hatt mye av her i det siste? 


Jo, vi har hatt massssse quality time togheter !!!!!!!!!!!!!!!!!
(vi tok mini-tømmerrenna i Djurs og lillebror fikk også være med)



Og vi vet jo alle at om man står opp skikkelig tidlig- eller lar barna være lenge oppe slik at de sover lenge dagen derpå, kan det være so quiet in the house. I allefall om det er mor sjøl som står opp:) 


Og da lager gjerne mor seg en god kopp kaffe latte, men ikke med melk fra Q-meieriet - that's quite sure, her er det bare TINE som gjelder (fordi jeg selv er Tinebonde selvfølgelig) !! Flotte kopper ikke sant? Dette er en kopp til å bli quite happy av!


Noen ganger må jeg bare quote meg selv altså, livet er herlig 
og enda herligere når sola skinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Men som vi alle vet everything has to quit, one time or another.....Så også dette innlegget:( Men jeg håper dere har hatt en flott tur sammen med oss, og nå har du to valg: enten ta en titt på flere Q-le innlegg her, eller ta deg en titt på resten av bloggen min :)

1 kommentar:

  1. Du er så utrolig flink til å skrive Veronika, så kreativ på alle måter!
    Jeg er virkelig misunnelig! =)


    Tusen takk for at jeg får lov å følge deg og din nydelige familie gjennom bloggen, håper virkelig jeg får møte dere alle en dag! =)
    Stor klem!

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)