lørdag 11. september 2010

Kos i fjellheimen


I dag har vi kost oss, vært på tur, shoppet og slappet av med deilig pizza og sofakos. Tenkte vi skulle ta oss en tur opp til Skarvannet, men når vi kom dit så blåste det slik at vi snudde og dro til Gjevilvannet i steden.


For at barna skulle bli litt slitne til kvelden, så valgte jeg og parkere ved Gjevilvannhytta og gå ned til stranden på Rauøra. Turen er ikke lenger enn 1,3 km hver vei, men jeg var ikke like populær hos alle jentene i følget;)


Plassen vi kom til var veldig annerledes enn sist  vi var der, for første uka i oktober i fjor lå det snø der oppe.


Lillebror er jo veldig glad i å kaste stein i vannet, for plasket han får som premie er visst alle tiders;) Det største plasket i dag var vel da han selv datt på rumpa i vannet.... Heldigvis hadde han dress og to lag ull, så han var like blid. Nå  er pizzaen inntatt, lillebror sover og jentene diskuterer høylytt over monopolbrettet, mens mor sjøl sitter å slapper av - og leker fyrbøter, ikke så ofte jeg gjør det hjemme da vi har varmepumpe.

PS! ikke glem denne, bare få dager igjen *sukk*

Ønsker dere (igjen) en flott lørdagskveld!!!

1 kommentar:

  1. Deilige bilder og så herlige turer du blogger.
    Gemalen og jeg har nå meldt oss inn i turgruppen til idrettslaget her ytterst ute, treningsstudio er vel og bra, men frisk luft etter en annen vei enn de asfalterte er himmelsk:)

    Ønsker deg en strålende uke:)

    Klemmer

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)