søndag 28. november 2010

Julens farger...mine farger?


Nå er jeg kommet så langt at jeg har hengt opp mine julegardiner, de som jeg liker
så godt med røde ruter, men...... Syns det ble kulturkræsj på kjøkkenet!! 
Men noe jeg er veldig fornøyd med er hjertet som i år har fått plass i 
kjøkkenvinduet!


Det som er enda verre er at gardinene har krympa i forrige vask, eller det er kanskje ikke så ille, 
kan jo bare justere ned stanga de henger på;) Ellers så er ikke kjøkkenet mitt ferdig malt, det har 
vært en travel høst, men pytt au;) Selve julepynten kommer ikke frem ennå, syns det er kosligst når den kommer snikende et par uker før julaften, men englene mine kommer snart frem! Nå skal jeg se om jeg får fikset adventstaken vår, tror jeg har en ide for hvordan 
årets skal se ut, vent å se!

Hvordan ser din adventstake ut i år?

2 kommentarer:

  1. Adventstaken her i huset ble "slengt" sammen i dag tidlig med lys i litt forskjellige hvit nyanser ;) Fant etter mye leting tallene også. Sånn er det å være hjemme å ha "god tid".

    Ha en strålende søndag!

    Klem, Christel :)

    SvarSlett
  2. Stjerna ser bra ut, sjølv har eg kun metallstjerna etter oldefar som budde her før, tenker ofte at den skal byttast ut, men... Julegardinene skal strykast i kveld, men kunne tenkt meg lilla adventsgardiner i staden, elsker den mørke lillafargen. Kom på at adventsstaken vart knust i fjor etter nokre runder i golvet, får kjøpe eit par nye:)
    Legg ut bilde av adventsoppsettet ditt! Sjølv sette eg 4 lilla lys på ein dekketallerken, pyntet var vekk, men junior "danderte" på nytt etter 1 minutt, så vi får sjå kven som vinn til slutt!

    God advent til deg og dine!


    Eva

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)