onsdag 1. desember 2010

Å du koselige adventstid!


Det er adventstemning i heimen, vi koser oss! I kveld kom jo også rødnissene og blånissene, og det var jo ekstra stas:) At vi har sett serien før gjør ingen ting, vi liker den like godt fordi.


 Årets adventstake ble sånn som dette...to sett med tall har jeg en eller annen plass, jeg aner bare ikke hvor... Typisk meg, hihi. Så noen kjempefine på nett, engler med tall hengende under, nydelige og helt etter min smak, men jeg har ikke sett dem noe sted her omkring eller på nettbutikk, så jeg får vel bare drømme videre.


Årets adventskalender ble slik som dette. Ikke helt som planlagt, men den hjemmelagde tålte ikke vekta...  Var litt rådløs ei stund, så til slutt fant jeg en gardin og kledde inn kurven i, for gavene måtte være klare til barna skulle stå opp i dag, og jeg begynte selvsagt ikke på innpakkingen før i går kveld. Til neste år blir det i allefall en helt annerledes løsning på adventskalenderen for de to store, takket være tips fra  Veien Husby, for det er jo slik her og at de ferdige kalenderen noen ganger frister mer enn mamma's. Lillebror skal selvsagt ha mammakalender;)


Jeg har helt glemt å vise dere min nye bloggeplass, men her er den!
Så akkurat nå sitter jeg og koser meg inne i skapet;) Greit å ha
data'n på stua når man kan gjemme den bak en dør når jobben er
gjort. Skapet er rappet fra minstejentas rom...slemme, slemme meg;)



2 kommentarer:

  1. Herlig katt! Aldri sett makan jeg heller.

    Kos med advent, det skulla bare vært et par grader varmere så man kunne kommet seg ut. Synes da den var fin den andre staken også jeg ;)

    Klem, Christel

    SvarSlett
  2. Hei :) ha ei flott adventstid .. kos deg :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)