søndag 30. januar 2011

Søndagskos


Til jul var jeg så heldig å få dette jernet, og da var det bare å begynne å prøve seg frem for å finnne en god oppskrift som vi alle likte. Har ikke prøvd og har heller ingen planer om å prøve oppskrift med gjær, for det frister ikke, holder meg til egg og bakepulver.


I dag ble det krem og fersken til vaflene, og det var sååååå godt! 

Oppskriften jeg brukte var denne:

250 gram mel
200 gram sukker
2 egg
1 ts bakepulver
1 ts vaniljesukker
125 gram smelta smør
1, 5 dl melk


3 kommentarer:

  1. nammis ;)
    dette såg veldig godt ut --- klemma

    SvarSlett
  2. Hei :) dette så velidg godt ut da.. nam nam..

    Ha en fin søndag videre:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Koselig med vafler, og så må jeg kommentere den flotte monsterbuksen et par innlegg under her. Herlig!

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)