mandag 14. februar 2011

Alle ♥ dag


I dag er det Alle hjerters dag
Det sies at det i dag er dagen for å sende og motta kjærlighetserklæringer både anonymt og underskrevet....kanskje jeg bør skynde meg til postkassa;) Henger ikke helt med på alle disse nye dagene jeg, syns det er kjekt med noen av dem, andre faller ikke helt i smak. For meg er det viktigste at vi kan (og klarer) å sette pris på hverandre i hverdagen uansett når det er på året. Vi trenger da alle litt positiv feedback:) Så fordi om det ikke står hjertesjokolade og røde roser på mitt bord i dag, betyr det slettes ikke at ingen er glad i meg eller at jeg ikke er glad i noen av de andre som bor i huset;) Vi kan bare kunsten å sette pris på hverandre og fortelle hverandre at vi er utrolig glade i hverandre til enhver tid! 

Men uansett: 

Happy Valentine



1 kommentar:

  1. Her i huset er vi veldig flinke til å ta vare på hverandre, vi viser hverandre at vi setter pris på hverandre daglig, både voksne og barn;)...Men på denne dagen vanker en liten oppmerksomhet...ikke mye men litt...gaver er jo så gøy...hihi:)

    Ha en fin kveld:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)