mandag 7. mars 2011

Spam......

Ikke alle besøk er like kjekke på bloggen, og da tenker jeg på disse som legger igjen spam! Derfor har jeg til nå etterhvert som de fatter interesse for et spesielt innlegg gjort det umulig for dem å legge igjen nye kommentarer på disse innleggene. Selvsagt så prøver de bare på et nytt innlegg.... Jeg har da to alternativer igjen: sperre for anonyme kommentarer eller velge bekreftelse for alle innlegg. Jeg velger nå å gjøre det siste, og håper dere venner dere til endringene etterhvert. Alle andre tips mottas med takk:)


2 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hmmm går det ann å? Altså å legge igjen spam...hvordan merker du det da?...Ja jeg vet jeg er helt teit når det gjelder data;)...Du skrev på en kommentar ett eller annet om HTML...skjønte ingenting jeg..hihi:)

    Ønsker deg en finfin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)