tirsdag 6. september 2011

En rosa drøm


Når man kjører rundt i en knallrosa doning slik som denne, så sier det 
seg selv at man må ha noe som står i stil over dyna. Jeg hadde så store 
planer, kjøpte inn garn som matchet og greier...men etter fem ruter måtte
jeg kaste inn håndkleet for fingrene mine var onde. Jeg hadde nemlig 
kjøpt garn på Nille og det er Gjesdal, og det reagerer jeg på:( Så da 
overlot jeg garn og beskrivelse til mamma....som igjen overlot det til 
ei venninne av seg. Og vips, før jeg visste at garnet hadde forlatt
redet, så var teppet ferdig og det passer helt 
topp til lillesøsters vogn!! Vi er heldig vi:)



4 kommentarer:

  1. Aldri så galt at det ikke er godt for noe:-) Nydelig vognteppe!

    SvarSlett
  2. He he, morsom og teppet ble jo veldig fint da. Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  3. Herlig teppe:)..Jeg var å kjøpte meg garn og heklepinne i går...gulp!! Kan ikke å hekle, har aldri lært meg det, så nå sitter jeg å ser på filmer på youtube:)...Så får vi se da om det blir til noe:)

    Ønsker deg en fin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  4. Av og til er det greit med en hjelpende hånd, og teppet ble jo utrolig flott da :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)