lørdag 3. september 2011

Et sekketroll med plaster

Bak dette store plasteret skjuler det seg et aldri så lite kutt
Tiden flyr og bloggen straffes for det...men nå skal jeg prøve å komme ajour.
Vi har jo vært 14 dager hjemme alene, med skolestart, oppstart av 
fritidsaktiviter, kulturskole, to små som krever kos og pleie, og 
ansvar for fjøset så sier det seg vel selv hvor mye tid det er til overs;) 
Men vi har kost oss så mye!! Torsdag skulle skolen på fjelltur, og siden
det andre som sto på planen var flyttet så skulle vi bli med. Men ting går ikke
alltid som planlagt, for midt i kaoset med å komme oss ut døra litt over 8, så 
gikk lillebror på tryne i trappa, en slik ekkel strekkmetalltrapp.....
Sjekk den sveisen!!!!!!!!!!!!! Sparer til litt lengre hår;)
Så da var det å kjøre jentene til skolen og sette kursen for legen....
Jeg var livredd for at vi måtte sy kuttet i panna, for det så skikkelig 
ille ut før det slutta å blø:( Heldigvis så lot kuttet seg fikse med ei
tube lim! Og plutselig så ble det tur på oss likevel:) Skolebarna 
lå ca 15 minutter før oss i løypa ved start, men siden lillebror skulle
gå selv så gikk det litt tregt, men han gikk mer eller mindre helt opp selv!
En reddende engel sendte de to søte jentene mine for å møte oss, 
de var selvsagt spente på hvordan det hadde gått hos legen og lillebror ble
så glad for en hjelpende hånd den siste kneika:) Ned igjen ble lillebror et 
aldri så lite sekketroll og kunne slappe av og kose med håret mitt

1 kommentar:

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)