mandag 17. oktober 2011

Tiden flyr i godt selskap sies det, og det er i allefall sant her i heimen! Og vi koser oss skikkelig, lille prinsesse vokser og er ganske nysgjerrig på livet, mens lillebror syns det er stadig mere gøy å få lillesøster til å le. En artig hverdag på mange måter! Papsen er kommet hjem etter to uker i fly over huset vårt (?) og hver gang han tar bilen og kjører uten lillebror, så sier lillebror: pappa fuet, hado! Samtidig som han gjør flybevegelser.

Livet er herlig dere!!


Nå har vi buzzet Vanish her hos oss, og det er jo supert når man har møkkete barn i alle aldre. For meg var det nytt at Vanish også hadde en flekkfjerner som man kunne bruke på tepper og møbler, og den har kommet godt med. Blåbæryoghurt og colaflekker har blitt borte på 1-2-3! Og at flytende Vanish også kan brukes på ullklær var jo en genistrek, for ull bruker vi mye av, og med en bæsjete nyfødt og en toåring som er overalt blir det flekker. Og det vi har hatt av flekker har utrolig nok blitt borte. Nå vet vi i allefall hva som må være tilgjengelig på vaskerommet til enhver tid, og ikke minst i det hemmelige skapet på kjøkkenet, nemlig Vanish!

Som jeg lovde i forrige uke så skal jeg gi dere muligheten til å teste ut både Santa Maria red curry miks og Vanish, sjekk hvordan litt lenger ned og så skal jeg avgjøre det hele i slutten av uka:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)