onsdag 2. november 2011

Skal det være en edderkopp?


Halloween er ikke helt min greie, liker ikke barn som går fra dør til dør og tigger godis, men helt siden de to største var små har vi brukt å ha et lite karneval for deres venner i steden. I år var det lillebrors tur å invitere to skumle venner! Lillebror ville ikke kle seg ut, først etter at gjestene hadde dratt inntok han kostymet. Og i en stresset hverdag fant jeg heller ikke kassen med gresskar og annen pynt, finner den nok senere en dag. Vi serverte edderkopper og slangekake( hmmm...hvor er det bildet da V-E?)


Nå gleder vi oss til neste fest, kanskje blir det før dere vet ordet av det 
damer, jeg fant nemlig et kostyme jeg helt hadde glemt i skapet i dag;)

1 kommentar:

  1. lite med hallowen her også ...

    men edderkoppene digger vi ;)

    monikaklemma

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)