tirsdag 8. november 2011

Vi buzzer i vei!

Det går litt fort i svingene her i heimen for tiden, men nå er dåpen overstått og vi begynner å komme litt mer i normal gjenge, helt utrolig hvor mye man stresser for en sådan dag... Jeg oppdaget nå at jeg har glemt å skrive om en av våre siste buzzadorkampanjer...og jeg har glemt å skrive hvem som fikk siste posen min med Vanish og Santa Maria. Odelstausa på Støla fikk nemlig en pose i håp om at ho skulle bli ren og pen etter å rulla seg i møkk og gjørme sammen med de firbeinte. Ramona og junior skal bli hekta på Santa Maria.

En av de siste kampanjene våre er Natusan first touch bath & oil. Vi er kjempefornøyd med disse produktene også til lillesøster, de tørker ikke ut huden og ikke ser det ut til å gjøre noe skade om hun drikker en slurk av badevannet eller slikker i seg litt skum. Jeg vet at det finnes mye bra og mye dårlig ute på markedet, og vi er ganske naive til tider og tror at ting som er ment for baby er gode og trygge produkter, slik er det dessverre ikke. Heldigvis kan Natusan vise til gode resultater og jeg er ikke redd for å bruke disse til å vaske de små med. Har du lyst å prøve Natusan, så skrik ut her! Jeg har nemlig vært litt treg, så jeg har ett par prøver igjen av disse som dere kan få.


Og som om det ikke er nok, så buzzer vi nok verdens flaueste kampanje også for tiden.... Ja for hvordan buzzer man egentlig O.B?! Jentene syns det er giga flaut, og syns virkelig at mor er skrudd når hun i stedenfor å si nei takk til kampanjen, svarte på spørreundersøkelsen, ærlig og redelig, og ble plukket ut som takk for sin ærlighet.... Lillebror syns jo det var kjempestas å få nye lekeklosser i posten, og stablet høye tårn med O.B esker bak på traktoren sin;) Nei, hjelp meg gjerne med forslag på hvordan jeg skal buzze disse eskene med O.B! Nevnte jeg at det var gule og blå pakker det var snakk om;)


Janet lurte på hvordan man blir Buzzador, og det kan dere lese mere om her


3 kommentarer:

  1. hehe.... greit når ob. kan brukes til " kara " ting også ;)

    eg har meld meg på detta buzze greia --- men har enda ikkje fått noen varer i posten --- tar det lang tid mon tro ;)

    monikaklemma - som har nedtelling på snart fri dager - ju huu

    SvarSlett
  2. Svarer deg her også Monika i tilfeele det er flere som lurer. For å få pakker i posten må man først bli utplukket til å delta;) Om man er i den aktulle gruppen får man tilsendt en mail, eller man kan gå inn på "min side" på Buzzador og følge med om man får noen tilbud der, og da må man enten svare ja eller nei til å delta. Når påmeldingsfristen går ut, vil det ta et par dager før man får beskjed om man er med eller ikke. Om man er så heldig å bli med, da kan en begynne å vente på pakke i posten;)

    SvarSlett
  3. Hehe, same dilemmaet her. Eg har bedt jentene om å dele ut til venninner, men det synest dei visst er litt flaut;)
    Sei gjerne ifrå når du finn svaret! Tombola-gevinstar?

    Eva

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)