onsdag 8. februar 2012

Klikk, smil, klikk


I dag har det igjen vært strålende vær her hos oss, og som dere vet: dette nytes! Det er ikke så mye som minner om vinter her, men litt is fant vi. Lillebror er fasinert av is, og i dag ble det flere ispytter på veien som han kunne utforske. Kjempespennende når isen sprekker under støvlene!


 For en tid tilbake kjøpte jeg meg fjernkontroll til kameraet mitt. Har hatt lyst på det lenge, og egentlig tenkt at dette er en dyr greie. Men takk og pris for internett, for etter et aldri så lite søk, så fant jeg denne til 59 kroner!!! Og som du ser av lillebrors ansiktsuttrykk så funker den fint;)


 Ja, for nå kan til og med jeg som ikke liker å være på bilde bli avbildet! Og som dere ser, det er lillebror som tar bilde. Mamma'n min var også med på tur i dag, og jeg har tatt høyde for at hun enten ringer eller sender sms, og klager på at jeg la ut dette bildet- hun har jo tross alt en matbit i munnen;) I tillegg til å spise og få litt frisk luft, utforsket vi skauen, og ikke minst så "måtte" jeg skubbe lillebrors firhjuling et godt stykke da den plutselig nektet å starte.... Det hele endte med at vi gikk hjem etter traktoren og fikk henta lille blå, og gjett hvem som starta og gikk som et lyn da vi kom hjem....?!












2 kommentarer:

  1. En flott tur i et fantastisk område ! Flott bilde :)

    SvarSlett
  2. Fint turvær og lillebror koser seg ser jeg... Her er det et fryktelig vær for tiden, vind og regn og 5 - 7 grader. Minner mer om oktober enn februar. Vi får håpe på bedre turvær framover!

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)