fredag 9. mars 2012

Gikk en tur på stien....


Lillesøster lå og sov, og da var det bare for oss å stikke av. Hun derre arge dama som var her i jula hadde lagt igjen spor også her


Oi, oi, oi sa lillebror og lurte på hva dette var. Midt oppe på hans eget lille fjell, stein på stein, lagt i ring
 

Jeg bruker å si at vi bor et steinkast i fra Atlanterhavsveien, det er jo nesten sant da;) 
 

Selv om nesen peker mest ned når vi går i ulendt terreng, kan det lønne seg å se opp innimellom også
 

Et skikkelig oldis(tre) i følge lillebror. Ganske opptatt av oldis og andre "sjarmerende" uttrykk for tiden
 

 Plutselig lå denne tapetbiten foran oss, og det første som falt meg inn var: Barbro!!! Flott tapet, ikke sant?

Fin fredag alle sammen!!

3 kommentarer:

  1. Flotte bilder altså, du er så flink! =D
    Liker å ikke se snø altså, er litt misunnelig der... Hehehehe, men det blir vel litt sånn her å etterhvert, snøfritt! =D

    Digger forresten tapeten, sånn vil jeg ha på kjøkkenet mitt!

    SvarSlett
  2. så flotte bilder) er det virkelig så vakkert der altså-eller du bare god på å ta bilder-he he :)?
    Knall tapet! :)
    klem fra Bella

    SvarSlett
  3. Flotte bilder :) Den tapeten lignet på en kjole jeg såg en gang :)))

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)