torsdag 8. mars 2012

Morgenstund


Jeg har ikke noe i mot en slik flott start på dagen! Gi meg gjerne flere slike morgener og jeg skal smile omkapp med sola resten av dagen:) Nå skal små og store snart gjøre seg klare for en formiddag ute i det flotte været, her er det ikke noe som heter snø, her er det et snev av vår. Lillesøster har også inntatt sandkassa, hun skjønner selvsagt ikke hvorfor hun blir satt der med støvler som hindrer henne i å krabbe avsted og en spade i hånden.

Ha en flott dag alle sammen!!


2 kommentarer:

  1. nydelig bilde ;)

    eg og var veldig tidlig oppe idag, men såg ikkje sola....

    men den hadde vel gjemt seg bak eit fjell ;)

    monikasmil

    SvarSlett
    Svar
    1. Du sto nok bare alt for tidlig opp;)

      Slett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)