onsdag 6. juni 2012


Tirsdag var jeg så heldig at jeg fikk slå følge med 32 7.klassinger over Atlanterhavsveien. Denne uka er nemlig to av skolene i kommunen på bli-kjent leir. Et kjempeflott tiltak! Jeg og lillesøster syklet sammen med dem helt ut, og så snudde vi og syklet hjem igjen med en gang. Å ha med mamma på leir er ikke kult må vite;)


Lillesøster koste seg mesteparten av turen, sov en del og våknet skikkelig da vi hadde kommet et stykke på vei hjem, så da fikk hun sitte i sykkelvogna og synge og se ut. Vi to fikk litt regn, men det var ikke mye. Den flotteste delen av turen var i flott vær. Tok bilder på toppen av Storseisundbrua, men oppdaget nå at fingre har tatt på linsa mi og dermed er en del av bildene de siste dagene litt dunkle...min feil. Denne strekningen har jeg ikke syklet før, men det frister til gjentagelse! Så lenge lillesøster syns det er greit å være med på tur skal ikke jeg være noen pyse;)

Ha en fin dag!

3 kommentarer:

  1. Ser ut som en kjempefin vei å sykle på, og utsikten er jo helt rå! =D
    Blir mange fine sykkelturer der ja, det vil jeg tro! =)

    SvarSlett
  2. Nydelig, rett og slett:)
    Skulle gjerne tatt en sykkeltur der ja gitt:)

    Ønsker deg en fin dag:)

    Klemmer Ea

    SvarSlett
  3. Flott tur - og bilder fra et sted jeg også vil til! :) Herlig blogg om hverdagsglimt og aktiviteter for små og store. Kjenner igjen mye av det selv om jeg har mine "små" spredt litt mer i alder, thi-hi! Livslykke! :)

    Ønsker deg en flott onsdag videre!
    Eli Kristin

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)