tirsdag 13. oktober 2009

Har du sett på makan??!!


Min søster Henriette har to katter....litt usikker på om de virkelig kan kalles katter... Ugly de lux!!! Etter å sett disse kan jeg ikke få sagt tydelig nok hvor glad jeg er i Tarzan til tross for en flått i ny og ne. Katter er best med pels! Tarzan har forresten begynt å bli mer inne, han liker å være i nærheten av lillebror, de er visst bestevenner. Så koselig å se de der de ligger på gulvet å koser seg. Og med stadig lavere utetemperatur så regner jeg med at Tarzan snart er innekatt igjen:)

1 kommentar:

  1. hadde jeg møtt en sånn hadde jeg blitt mørkeredd og sprunget av gårde. Ligner Gremlins eller hva de het de i skrekkfilmene....

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)