fredag 16. oktober 2009

Denne uka i bilder


Vi har hatt gjester på kveldsmat denne uka, og da passet det bra å prøve hvordan det var å sitte i Kiddostolen. Og lillebror storkoste seg han!! Full oversikt over hele matbordet. Koselig med gjester til kvelds også midt i uka:) Når man blir familisert blir sånne sammenkomster ofte utsatt til helg. Vi har også hatt en aldri så liten fotoshoot, lærer stadig noe nytt med kameraet mitt. Situasjonsbilder sliter jeg med, men portrett/nærbilde er mye bedre. På det siste bildet sitter lillebror trygt og godt inntil Gompen og ser litt tv.... Skal bare sitte eller aller helst stå denne lille pjokken. Holder jeg ham i fanget for å synge gjør han alt han kan for å heise seg opp.... Dette er nok en pjokk som vil opp og frem her i verden!! Nå er det straks natt her, har vært en lang dag da jeg ikke kom meg ut å gå:( Men i morra kanskje?! Nye sko er i allefall i hus, goretex:) Er nok det eneste som duger på disse kanter av landet.

Ha en flott kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)