søndag 15. november 2009

Enda ei helg nærmere advent

Så har vi lagt bak oss nok ei helg, og det er vel bare to uker igjen til første søndag i advent... Wow som tiden flyr!! Vi hadde en aldri så liten forsmak på jula her i dag, for da spiste vi julekjøttkaker og kålrotmos, nam-nam. Drømmen om skøyter på beina denne helgen forsvant med mildværet, men vi har fått tiden til å gå likevel vi:)

I går var jeg på en kjempekoselig fest, og se hva jeg fikk med meg hjem. Jeg elsker engler! Tror ikke jeg har ledd så mye på lenge som jeg gjorde i går, hehe:D Og barnevaktene var alletiders, er så stolt av deres innsats;)

Pochahontas og den stolte eier koser seg i hagen. Denne prinsen er ikke innridd enda, men vi jobber med saken. Han godtar sal på ryggen, og han går fint når han blir leid. Har ett utrolig fint lynne, virker til å bli en fantastisk flott ridehest for småttiser:)

Kom på at jeg ikke hadde vist frem luen jeg laget til lillebror sin dåp. Denne ble laget dagen før, da vi oppdaget at den opprinnelige luen var for liten. Ser nå at det ene blå båndet er borte. Det er heklet tre sommerfugler på hver side, og tre bak.

Fin søndag til alle sammen som stikker innom, ikke glem den lille pakken på høyre side:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)