tirsdag 5. januar 2010

Nytt år- nye muligheter

Så er Mulighetenes bok 2010 åpnet, og jeg har tatt fatt på arbeidet med å fylle sidene. Så langt har jeg kommet til første kapitell, 5. avsnitt, og foran meg ligger et hav av muligheter, forhåpenligvis masse spennende, mye glede, noen tøffe tak og kanskje noen triste ting - forhåpentligvis ingen, men en vet jo aldri. Men først og fremst ligger det en bunke med blanke ark, som skal fylles:)

Her er det iskaldt og masse snø, og livet er tilbake til normalen, derfor er det så stille fra denne kanten akkurat nå, men har mye jeg skulle vist dere, så jeg lover å oppdatere mer senere i uka.

GODT NYTT ÅR TIL ALLE DERE!!!

Håper vi ser mer til hverandre i året som kommer:)

1 kommentar:

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)