søndag 21. mars 2010

Inspirert av ordet.....

......fortid! Forrige mandag var temaet fortid på Mandagstemabloggen, og det kan jo være så mye. Alt som har vært er jo i utgangspunktet fortid, dagen i går er fortid, buksa som var in i 1985 tilhører også fortiden, ja selv ungdommen tilhører fortiden sies det hihi. Er vel ikke alt vi trenger å være like enig i;) Jeg har i allefall funnet noen bilder som kan beskrive fortid.
Dette må da være fortid.....?

Eller dette?

Når fortid møter nåtid:)

Ellers så har jeg begynt å utforske Photoshop, og jeg får det faktisk til! Om du selv trenger hjelp og tips, så stikk innom bloggen til Cecilia her. Hun er kjempeflink å forklare.

1 kommentar:

  1. Så inspirerende bilder, Veronika:)
    Du har blitt veldig flink i photoshop, selv fikk jeg det til jul i 08 og selv om jeg så vidt begynte å kikke på det da så kom husbygging på tapetet og dermed ble det mindre tid til å sette seg inn i det.
    Vel i hus skulle det taes frem igjen, men da kræsjet pc'en og alt måtte installeres på nytt. Esken med Photoshop står enda et sted på loftet så en av disse vårdagene skal jeg stabbe meg opp trappen og finne den frem igjen for inspirasjonen jeg får av dine bilder får meg til å savne å jobbe med det:)

    Btw, nydelige krukker, jeg elsker virkelig sånt:)

    Ha en strålende kommende uke, kjære deg:)

    Klem fra Izabelle

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)