søndag 14. mars 2010

Treleker i vinden

Trenden når det gjelder barneleker er i stadig endring, og den påvirkes selvsagt av reklame, av samfunnet ellers, men først og fremst av hva mor selv foretrekker. Fedre har en tendes til å komme med leker som bråker mer enn hva mor kan tåle over tid, det samme med barnløse tanter og onkler...men sånn er det bare;) Nå er treleker igjen i vinden som aldri før, og jeg digger det!

I kjelleren min har jeg en liten hemmelighet....en aldri så liten Kokodille! Om den er skummel....? Nei, langt i fra! Den er så snill så:) Og det som er kjekkest er at denne Kokodillen har så god smak, den liker nemlig også treleker:) Nå har den igjen fyllt opp magen sin med masse flotte treleker. Har du lyst å se hva som befinner seg i Kokodillens mage akkurat nå, kan du kose deg med disse flotte bildene, og blir du nysgjerrig kan du ta en titt inn i Kokodillens hule her.

Og det som er enda kjekkere: Det kommer snart enda mere flotte treleker:)

2 kommentarer:

  1. Så flotte leker, jeg elsker dem og det gjør Lillebror også for en robuset og smart liten gutt krever robuste og utfordrende leker, akkurat som disse:)

    Ønsker deg en strålende søndag:)

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei, takk for besøket inne på bloggen min. (:

    Så flotte leker du viser frem, komfyrene på bildet har jeg kjøpt i julegave for to år siden til alle prinsessene vi handler til. Hvert år finner jeg en treleke og så kjøper vi likt til alle (de er ca like gamle) i fjor ble det en kake laget i tre hvor en kunne dele opp i stykker samt pynte med jordbær og kiwi..

    Jeg stemmer for treleker (:

    Ønsker deg en fin dag,
    Hilsen Cecilia

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)