onsdag 21. april 2010

Bak om skyene er himmelen alltid blå

Vet ikke hvordan det er med dere og været, husker dere også bare solskinnsdagene og de høye brøyteskavlene? Slik føles det innimellom her, men nå har det seg slik at vi begynte å føre værdagbok i 2008, selvsagt ikke hver dag....har dessverre hatt litt dårlige vaner på det da. Men nå har vi kommet så langt i boka at vi har kommet til de månedene jeg har vært flink, og vi kan nå sammenligne dagens vær med 2008 og 2009! 

Og vi kan nå melde om at april i fjor var mye flottere enn det vi har hatt så langt, men at det fortsatt er håp om at april kan bli like flott som de to vi allerede har rapportert! April i fjor var jeg i ferd med å bli rund og god, og jeg var nødt til å ta livet med ro, derfor var jeg også flink til å skrive i værdagboken. Kan jo komme med et sitat fra boka som går endel igjen: "I dag var det flott verandavær, sola varmer mer og mer". Det sitatet sier vel litt om hvordan jeg tilbragte dagene;) Innerst i solkroken på verandaen med strikketøy innen rekkevidde.
I kveld kl 19 så det slik ut hos oss, himmelen bader seg i sjøen og skaper flotte farger.  Hele dagen i dag har vært flott, litt overskyet var det midtveis, men det varte ikke lenge. Våknet til blå himmel og slimt av sol, og jeg kan love dere at det er fantastisk å våkne til blå himmel og sol:)
Når solen går ned i vest- arbeider den late best;) Kanskje derfor jeg ikke har blogget tidligere i dag, hihi. Nei, jeg var- utrolig, men sant- batteriløs på tastaturet mitt. Ønsker dere alle en flott og drømmerik natt!



2 kommentarer:

  1. Ja himmelen er alltid blå, og solen skinner alltid der bak skyene.
    Koselig blogg.

    SvarSlett
  2. Det er en sang som går slik: ....sola skinner og jeg er såå gla..

    -den stemmer perfekt for i dag. (: ønsker deg også en herlig vårdag.
    Klem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)