torsdag 15. april 2010

I det turkise hjørnet

Uglefeberen herjer i huset! Jeg fant noen flotte fuglehus på en annen blogg, også lukket jeg ikke ned siden da jeg forlot pc'n, så når prinsessene kom litt senere fikk de også se de flotte fuglehusene, og da ble det mas! Vi satte i gang, for vi hadde alt vi trengte i hus. Blafrepapiret er kjøpt hos KOKODILLE. Uglene kommer fra en tidligere Pandurobestilling, og fuglehusene var en del av innboet i Furtebua, blomstene de fant vi også på hobbyrommet. Tror jeg må på leting etter flere slike fuglebur, for slikt et vil jeg også ha! Disse er nemlig prinsessene sine.

Beklager Cilipus at jeg rappa ideen din, men jeg syns de var så flotte:) Håper du tar det som et kompliment.

Også lovde jeg en kjøkkenoppdatering i dag....vel, egentlig så skulle jeg ikke vist det frem i kveld, gardinene mine er ikke strøket, bare hengt opp for å se hvordan det ble...og gubben sitter langt til havs på grunn av en viss vulkan, så om han titter innom bloggen før han kommer hjem får vi håpe han lukker øynene og blar forbi;)
Skal bytte ut gardinstangen, og stryke disse i morgen altså! Må nok kanskje frem med symaskinen også, for dette er egentlig ikke gardiner;)

Ja, så var det fargen da.... hihihi
Enda flottere i virkeligheten, jeg lover! Minsteprinsessen påsto at det var som å spise på kafè i dag tidlig:)

3 kommentarer:

  1. Disse uglehusene var virkelig lekre og artige:o)

    SvarSlett
  2. Stilige uglehus! Har ikke sett slike før, så disse blir nok det jeg tenker på når jeg hører begrepet framover :) Heldige småjenter!

    SvarSlett
  3. Hei !!
    Bare gøy å se at at andre blir inspirert !!
    Ha en fin dag !!
    Cecilie

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)