søndag 9. mai 2010

En award!


Jeg har fått en award fra Annette's space, og awarden går ut på å skrive 7 ting om seg selv som dere kanskje ikke visste, og sende utfordringen videre til 7 andre bloggere. Tusen takk til Annette, dette er et kompliment! Vel hvor skal jeg begynne....?
  • En gang for lenge siden hadde jeg planer om å bli lærer.....men jeg ga opp planene etter 7 måneder på lærerskolen fordi jeg ikke eide tålmodighet. Sikkert like greit;)
  • Jeg fikk hjemmepermanent som fireåring.....fordi jeg maste slik. Vel ingen har vel vært mer lik Annie enn jeg var den gangen;)
  • Jeg har faktisk lappen på stor motorsykkel, men jeg kjører ikke, har nesten aldri gjort det heller. Hvorfor jeg har den? Fordi alle sa at jeg ikke kom til å klare å gjennomføre kjøreskole og oppkjøring! Synd vi ikke vedda, for jeg klarte det på første forsøk;)
  • Er ikke glad i å være i båt ute på det åpne hav, men inne i fjorden er det helt greit!
  • Er ikke glad i å være på shopping! 
  • Kontrollfreak! Må alltid vite hva jeg har i vente om jeg kommer til ukjente plasser, takk og pris for internett!
  • Jeg har blogget siden 2006, men i to år var den litt hemmelig fordi jeg mest blogget om ting jeg laget, altså en hobbyblogg, og noe av det jeg laget var tenkt som gaver til familien etc, og derfor kunne jo ikke de få se den;)

Denne awarden gir jeg videre til de som er innom, ingen spesifikke denne gangen! Men om du tar utfordringen, så legg igjen en hilsen her slik at jeg kan stikke innom deg å se hva du skriver:)

2 kommentarer:

  1. Hei!!
    Jeg tar utfordringen på strak arm hihi..:) Men jeg lurer litt på hvordan jeg får til å sette inn bilde av den award pokalen som du har? Aldri gjort dette før...:) Å så er jeg ikke født med pc i armene akkurat:) Men gjør mitt beste for det...:)

    Ha en flott dag:)

    Klem Elin

    SvarSlett
  2. Det blir spennende Elin:) For å kopiere denne pokalen må du trykke på bildet, og så kopiere den adressen du får opp. Ikke mulig å høyreklikke på bloggen min.

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)