mandag 10. mai 2010

Prøvelapp er for pyser



I helgen har jeg strikket ny djevellue til lillebror i Storkgarnet jeg fikk i posten, et garn jeg ikke har prøvd før. Og som det stabeistet jeg er, så prøvestrikker jeg IKKE! Noen ganger skal jeg innrømme at det kunne vært lurt, så også denne gangen....

Luen er stor, så lillebror kommer nok til å kunne bruke den både denne sommeren og den neste, hihi. Å få tatt bilde er ikke enkelt, luer skal ikke være på for tiden, de skal av! Glemte å feste snorene før bildet, men de er på nå, men da ville ikke lilllebror være mere fotomodell. Med knyting så ble det ikke så ille som først antatt, men den er nok litt for stor ja.


















Jeg har også prøvd meg på en heklet prinsesselue etter eget hode, den ble fin. Den skal lillebror slippe å bruke, litt vel feminin look. Skal se om jeg klarer å knote ned mønsteret om noen andre vil prøve. Denne er heklet i Mandarin, og er nå plassert i gaveesken:)



1 kommentar:

  1. Hihi, bedre å strikke fort stort enn for smått. Kan ikke si deg hvor mange ganger jeg har prøvd å strikke til jentungen og luen har ikke vært å få over hodet! :) Fine luer da, de heklede var jo kjempe søt :)

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)