mandag 31. mai 2010

Er ikke vi søte?!

Vi har vært å hentet oss kaniner i dag, to nusselige små nøster. Egentlig en smule spennende dette prosjektet her, for vi aner ikke hvor store de kan bli når de er fullvokst. Mammaen er belgisk kjempe og pappaen er, hihi, en liten dvergkanin:) De er i allefall ekstremt søte, og så myke som de er! Lillebror er helt i 100, og stryker og klapper på de. Regner med at han kommer til å stå å titte lengselsfult ut på disse i morgen tidlig.
Denne tror jeg heter Sofie, tror den lykkelige eieren skulle sove på saken;)
Dette er i allefall Trampe:) Er bare så skjønnnnnnnnnn! I det jeg parkerte bilen og oppdaget de i hagen, så sa jeg til jentene: håper vi kan få en slik! Syns slike farger er så flott på kaniner:) Og så var vi så heldige at vi fikk denne søte lille skapningen, med en liten hvit flekk på snuten sin. Nusselige altså!!!!

6 kommentarer:

  1. Hei.
    Koselig at du vil være med på min Give Away.
    Lykke til.
    Skjønne kaniner dere har fått da.
    Hadde et dusin slike små nøster ifjor vi,da vår Trampe og Nusse ble "forelsket"...TO ganger:)hihi

    Klem Milla

    SvarSlett
  2. Nøøøøj, hvor er de bare søde :-))

    Gratulerer med familieforøgelsen....Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk for omtanken. Det varmer.
    ---------
    For noen søte nøster. skulle gjerne hatt noen slike ja.
    Må du ha en fin uke.
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Åhhhh så søte. Lyst på kanin jeg og, men vet det gårt fort over når de blir større. Hadde en sånn liten hvit og svart en gang jeg og. Den het Sjakk.

    Rita Helen

    SvarSlett
  5. Ja, de er bare super-duper søte:) Alle skulle hatt muligheten til å ha en kanin eller to:)

    SvarSlett
  6. helt nydelige!!! junior har også veldig lyst på.

    Ha en fin dag i morgen -nattaklem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)