søndag 16. mai 2010

Lek er gøy!

I går fikk lillebror endelig prøve å huske, første gang og han er helt i ekstase! Koset seg lenge, og ville
ikke gå derifra:) Stas å klare noe nytt.
Man blir selvsagt sulten og tørst etter å vært ute å lekt når det er slik flott vær som det vi
hadde i går, da er det godt å ha Kafè Furtebua i nærheten!

Vår lille venninne serverte kake og kaffe, og lillebror koste seg og var med på leken:)
Vi hadde et kjempekoselig slaberas:)
Litt dårlige bilder, men det skyldes at jeg har brukt mobil;)


4 kommentarer:

  1. Hei Veronika :):) satt og surfa litt på nett her blandt alle blogger og jammen med de klarte jeg ikke å finne en blogg som jeg kjente de som har den da.. hehe morsomt.. la meg til som følger hos deg jeg slik at jeg kan titte innom deg av og te..

    Veldig mange fine bilder inne hos deg... mange av de plassene du er å tar bilder på har jeg også vært på ...

    Oii så stor minstemann har blitt da... skjønner at du koser deg hjemme om dagene..

    Ha en flott søndag og en fin 17 mai i morgå..

    Klem fra Evelyn

    SvarSlett
  2. Så dejlige billeder af lillebror. De er jo lige til at blive glad af.
    Hvor er han dog sød :-))

    Ha' en fin søndag ...klem

    SvarSlett
  3. Søte bilder. Ser ut som han stor koser seg.

    Ønsker dere en fin 17.mai feiring. Klem

    SvarSlett
  4. Jeg syns bildene ble veldig fine :) Ha en strålende 17. Mai feiring :) Klem

    SvarSlett

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)