søndag 16. mai 2010

Merkelig

Ja, det er merkelig! 
Jeg kjøper nemlig smokker til lillebror av denne typen, de gjør at han får mindre sår rundt munnen, men de er jo så snodige i fargen, denne er ikke den verste, men den andre som var med i pakken var gjennomsiktig med grønn topp.... Og hva skjer? Jo, jeg leter som en gal etter smokker! De er der, men jeg ser dem ikke....  De stikker seg bort på de snodigste plasser. Lillebror skal egentlig bare ha smokk når han sover, men det hender seg at dette sklir ut når jeg ikke er tilstede, og noen dager har han smokken i munnen frem til badet, så vips er den borte. I skrivende stund er 3 av 6 smokker på avveie, så nå blir det leteaksjon! Lekekassen, bil og vogn må endevendes i håp om å finne de andre slik at jeg får tatt en kok på de. Natten er i allefall sikret, to stykker skal under puta mi, en er mellom gommene på lillebror:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at nettopp du stakk innom bloggen min, håper du har hatt en flott opplevelse:)